fb linkedin Newsletter

E_misja, 6ix i Unique One tworzą agencję Unique Digital

Agencje E_misja Interactive 360, 6ix WoMM & Social Media i Unique One (dawna Linea Recta) łączą kompetencje tworząc agencję interaktywną Unique Digital.

Unique Digital zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań interaktywnych, Social Media i WoMM dla marek obsługiwanych przez Unique One, agencji BTL, która od 13 lat działała jako Linea Recta Polska.

„Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów.

Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym. W takim spojrzeniu upatrujemy naszą siłę.” – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media.

W 2013 roku współpracujące agencje osiągnęły przychody na poziomie 15 mln złotych.

„Naszą ambicją jest osiągnięcie przychodów wynoszących 22 milionów w 2014 roku. Wierzymy, że dzięki połączeniu kompetencji BTL i Interactive zdobędziemy nowe budżety.” – mówi Grzegorz Bonder (Unique One).

Unique One obsługiwała dotychczas m.in. Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Polkomtel, L’Oreal, Makro. Wśród klientów agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 znajdują się m.in. Bosch, CEDC, Herbapol, Open Finance, Polpharma, TIMEX.

(za NuOrder Group)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne