Ebook po 7 Forum Marketingu Zintegrowanego
Jednym z tegorocznych elementów 7 Forum Marketingu Zintegrowanego był panel dyskusyjny, w którym udział wzięli nasi prelegenci. Jednak rozgorzała debata nie pozwoliła nam uzyskać odpowiedzi na wszystkie przygotowane tematy. Dlatego, tak jak obiecaliśmy, zebraliśmy je dla Was w formie ebooka, który znajdziecie TUTAJ :)
Oprócz odpowiedzi ekspertów o komentarz poprosiliśmy tych, którzy współtworzyli z nami to wydarzenie, czyli Magdalenę Czaję (San Markos) i Jacka Kotarbińskiego.
Magdalena, jako Przewodnicząca Rady Programowej we wstępie obiecuje niezmienność formuły Forum „marketerzy dla marketerów” oraz zachęca branżę do wspólnych działań (do czego się całym sercem przyłączamy), Jacek natomiast, jak zwykle (tak jak to miało miejsce podczas całego FMZ) doskonale, puentuje powstały materiał. Czy tym razem zgadza się z opinią naszych specjalistów? Czy zachęcimy Was do dalszych dyskusji? Nie ukrywamy, że na to liczymy :- ).
Czekamy na Wasze komentarze, opinie, propozycje kampanii do przyszłorocznego 8. Forum Marketingu Zintegrowanego, na które już teraz serdecznie zapraszamy.
Za opracowanie publikacji odpowiedzialna jest agencja content marketingowa Content House.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, info@smb.pl