fb linkedin Newsletter

Dużo praktycznej wiedzy, zaskakujące inspiracje i spora dawka emocji: Warsaw Email Summit 2015 już za nami

Dużo praktycznej wiedzy, zaskakujące inspiracje i spora dawka emocji: Warsaw Email Summit 2015 już za nami

  • 1. października w Warszawie odbyła się trzecia już odsłona najważniejszego wydarzenia w branży e-mail marketingu
    i wielokanałowości – Warsaw Email Summit.
  • Tegoroczna edycja upłynęła pod hasłem „Ecommerce Success
    on Autopilot”.
  • Dzięki zróżnicowanym case studies oraz prelekcjom ekspertów
    z różnych dziedzin i branż, uczestnicy WES mieli szansę zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu
    w e-biznesie.

Konferencja zgromadziła ponad 140 uczestników, reprezentujących polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz organizacje. Prelegenci Warsaw Email Summit 2015 przybliżyli słuchaczom tematy związane z oczekiwaniami konsumentów mobilnych, najważniejszymi trendami w e-mail marketingu, korzyściami dynamicznej personalizacji newsletterów oraz segmentacji bazy danych, wadami i zaletami videomailingu, User Experience, prawnymi aspektami e-mail marketingu w kontekście zmian 25.12.2014, jak również szerokimi możliwościami rekomendacji i predictive marketing.

Konferencję otworzyło wprowadzenie Ulfa Richtera, CEO optivo, który przywitał wszystkich uczestników Warsaw Email Summit. Podczas merytorycznej części wydarzenia, swoim bogatym doświadczeniem i wiedzą podzielili się Matt Komorowski (PayPal), René Kulka (optivo), Anna HasenkampfViktoria Wolff (Glossybox), Daniel Palm (WakacyjniPiraci.pl), Kacper Daszke (Fly.pl), Olaf Szymański (Sarigato), Anna Lankauf (Divante), dr Dominik Lubasz i Witold Chomiczewski (Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy), Bas Nieland (Datatrics) i Andrzej Ogonowski (SMSAPI.pl).

Warsaw Email Summit po raz kolejny zgromadziło przedstawicieli różnych branż, narodowości
i oczekiwań względem e-mail marketingu i marketingu wielokanałowego. To, co łączy wszystkich uczestników wydarzania, to z pewnością chęć dotarcia do właściwych konsumentów, we właściwy sposób i we właściwym czasie
– mówi Marek Włodarczyk, Sales Director optivo Polska. Wierzę, że dzięki fantastycznym prelekcjom i rozbudowanemu networkingowi, udało nam się stworzyć idealne miejsce do swobodnej wymiany doświadczenia
i wiedzy,  niezbędnych do osiągnięcia tego celu.

Każde z wystąpień spotkało się z żywym zainteresowaniem i licznymi pytaniami ze strony uczestników wydarzenia. Dobry przykład stanowiła np. prelekcja
dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy. Okazuje się, że aspekty prawne, związane z odpowiednim pozyskiwaniem oraz ochroną danych osobowych, budzą wciąż wiele wątpliwości
i pytań wśród marketerów. Z ogromnym zainteresowaniem spotkały się oczywiście case studies, prezentowane przez klientów optivo (Glossybox, WakacyjniPiraci.pl, Fly.pl). Przedstawiciele wymienionych firm zaprezentowali wyniki i wymierne korzyści, jakie osiągnęli dzięki konkretnym, wprowadzonym przez swoje firmy zmianom, mającym na celu optymalizację działań e-mail marketingowym.  

Dla najbardziej kreatywnych marketerów, obecnych na WES 2015, czekała atrakcyjna nagroda ufundowana przez Sarigato, jednego z partnerów wydarzenia. Voucher na kampanię e-mail marketingową o wartości 10 000 złotych  powędrował do Agaty Chmielewskiej z Eksperymentalnie.com, która zaproponowała najciekawszy tytuł e-maila zachęcającego do adopcji psów.

Tuż po prelekcjach odbył się moderowany przez Beatę Rzepkę Networking Event. Po krótkim wprowadzeniu, zarówno uczestnicy konferencji, jak i jej prelegenci mieli możliwość wymiany doświadczeń, wiedzy i opinii na tematy poruszane na konferencji i nie tylko. Większość rozmów kontynuowano jeszcze w mniej zobowiązującej atmosferze, podczas After Party.

Organizatorem Warsaw Email Summit była firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami Honorowymi zostali Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska, Polsko-Niemiecka Izba Handlowa oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Patronat Medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, ADMONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEBusiness.pl, Portal ODO, Portal Prawa IT, Magazyn STUFF Polska, SMB Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz MARKETER+.

Partnerami wydarzenia, poza firmą Sarigato, był także portal pracuj.pl, Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy oraz firma myTaxi, która zapewniła uczestnikom vouchery na przejazd taksówką i wygodny powrót ?do domu po After Party Warsaw Email Summit 2015.

Więcej informacji na: www.optivo.pl.


(Marek Włodarczyk, Optivo)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne