Konkurs Telemarketer Roku w praktyce – swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center – którego konsultantka Marta Kipińska została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013.
- Jaką rolę pełni konkurs w systemie motywacyjnym konsultantów?
- Jak reagują konsultanci na udział w konkursie?
- Dlaczego zdecydowaliście się na udział w konkursie?
- Czy mieliście jakieś obiekcje przed przystąpieniem do konkursu, zewnętrznej oceny Waszych pracowników?
- Co Waszym zdaniem było głównym czynnikiem Waszego sukcesu?
- Jaką rolę odgrywa konkurs w Waszej organizacji? Czy wprowadziliście jakieś zmiany w organizacji pracy z powodu udziału w konkursie?
- Jak wygląda obsługa konkursu w Waszej organizacji?
Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center
Swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu TELEMARKETER ROKU, podzieliła się z nami Marta Kipińska – Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta
W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego. (http://telemarketerroku.pl/wez-udzial).
Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.
Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku" przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2014 roku.
WIĘCEJ INFORMACJI O KONKURSIE na www.telemarketerroku.pl
(za Biuro Prasowe SMB)