fb linkedin Newsletter

Dlaczego warto wziąć udział w Telemarketerze Roku 2014 - czyli konkurs w praktyce

Konkurs Telemarketer Roku w praktyce – swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center – którego konsultantka Marta Kipińska została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013.

- Jaką rolę pełni konkurs w systemie motywacyjnym konsultantów?
- Jak reagują konsultanci na udział w konkursie?
- Dlaczego zdecydowaliście się na udział w konkursie?
- Czy mieliście jakieś obiekcje przed przystąpieniem do konkursu, zewnętrznej oceny Waszych pracowników?
- Co Waszym zdaniem było głównym czynnikiem Waszego sukcesu?
- Jaką rolę odgrywa konkurs w Waszej organizacji? Czy wprowadziliście jakieś zmiany w organizacji pracy z powodu udziału w konkursie?
- Jak wygląda obsługa konkursu w Waszej organizacji?

Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center

Swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu TELEMARKETER ROKU, podzieliła się z nami Marta Kipińska – Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta

  • Co dał Ci udział w konkursie?
  • Jak przez pryzmat konkursu podchodzisz do zawodu telemarketera?
  • Co powiedziałabyś managerom, którzy zastanawiają się czy zgłosić swoich konsultantów do tego konkursu?
  • W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego. (http://telemarketerroku.pl/wez-udzial).

    Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.

    • Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
    • Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
    • Obsługa Klienta - rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
    • Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
    • Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
    • Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach.

    Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku" przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2014 roku.

    WIĘCEJ INFORMACJI O KONKURSIE na www.telemarketerroku.pl

    (za Biuro Prasowe SMB)

    Powrót do listy

    Partnerzy

    Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
    © 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne