fb linkedin Newsletter

Dla kogo Złota Słuchawka?

Zakończyło się przyjmowanie zgłoszeń do Telemarketera Roku 2015. Jury rozpoczęło przesłuchania i oceny rozmów. Natomiast jeszcze do 15 maja można zgłaszać projekty do nagrody specjalnej „Złotej Słuchawki”.

 

Historia Złotej Słuchawki sięga lat 90-tych, kiedy ta nagroda była przyznawana w ramach konkursu Marketingu Bezpośredniego “Boomerang” organizowanego przez SMB.

W 2006 roku - po połączeniu konkursów Boomerang i Złota Strzała (organizowanego przez VFP Communications) w jeden nowy konkurs marketingu bezpośredniego „Golden Arrow” - Złota Słuchawka była jedną z kategorii nowego konkursu.

Projekty telemarketingowe różnią się w sposobie oceny od kampanii marketingu bezpośredniego. Dlatego obiektywnej oceny może dokonać tylko jury składające się z ekspertów branży. Mając to na uwadze, w 2012 roku grupa call center przy SMB postanowiła włączyć Złotą Słuchawkę do konkursu Telemarketer Roku .

Pierwszym zwycięskim projektem był projekt prowadzony przez Databroker dla firmy Sokółka Okna i Drzwi „Customer In Mind”. 

W 2013 roku nie przyznano Złotej Słuchawki,  Wyróżnieniem zostało uhonorowane PZU CENTRUM OPERACJI za projekt „CENTRUM ALARMOWE”.

W 2014 roku nagrodę otrzymał projekt zgłoszony przez PZU: „Wielokanałowość i kompleksowość obsługi Klienta przez contact center w procesie likwidacji szkody.

Kto w tym roku zdobędzie to trofeum, dzięki któremu automatycznie zakwalifikuje się konkursu ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation) – europejskiej nagrody  dla najlepszego projektu w danym kraju członkowskim? O tym przekonamy się na uroczystej Gali Telemarketera Roku, ktorą odbędzie sie w Teatrze Capitol 10 czerwca.

Przypominamy, że do konkursu można zgłaszać takie projekty call center, które są realizowane przy wykorzystaniu kanału telefonicznego, a także wewnętrzne projekty związane z optymalizacją sposobu działania call center. Jury stoi przed ogromnym wyzwaniem oceny zróżnicowanych skalą, wykorzystaniem różnych technik i kanałów komunikacji, efektywnością czy rentownością projektów. A nagroda jest tylko jedna. Uczestnikami Konkursu mogą? być? usługowe call centers, firmy posiadające wewnętrzne call center, oraz inne podmioty gospodarcze, które od 01.05.2014 r. do 30.04.2015 r. na zlecenie osób trzecich lub dla potrzeb własnych opracowały i przeprowadziły taki projekt.

Wszelkie informacje związane ze zgłoszeniem projektu znajdują się na stronie  https://telemarketerroku.pl/zlota-sluchawka

W tym roku po raz pierwszy jury złożone z Rady Programowej konkursu oraz redakcji callcenternews.pl przyzna tytuł Ambasadora Call Center konsultantowi - autorowi  najlepszego artykułu o pracy w call center.  Informację, jak zgłosić artykuł można znaleźć pod adresem http://www.callcenternews.pl/2015/03/18/zostan-pierwszym-ambasadorem-call-center-w-polsce .

(Katarzyna Swatowska)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne