fb linkedin Newsletter

Do kogo skierowane jest Studium Menedżer Contact Center?

Do kogo skierowane jest Studium Menedżer Contact Center?

Osoby na co dzień pracujące w branży Contact Center często angażują się w pracę zawodową licząc na sukces i karierę. Warto jednak pamiętać, że sukces jest sumą naszych umiejętności, wiedzy, doświadczenia i postawy. Wykonując codzienną pracę zdobywamy doświadczenie i potrafimy coraz umiejętniej wykonywać zadania. Tworzy to jednak pułapkę wąskiej pespektywy. Skupiając się na zadaniach łatwo pominąć nowe działania, które pozwoliłyby jeszcze bardziej podnieść efektywność pracy. Potrzebujemy wiedzy i nowych umiejętności, które pomógłby osiągnąć wyższy poziom kompetencji zawodowych. W dzisiejszych czasach dostępna jest szeroka fachowa literatura, która pozwala zgłębiać arkany wiedzy branżowej. Jest to jednak żmudny i czasochłonny proces nauki. Studiując książki możemy czasem wynieść niewielką ilość wiedzy praktycznej. Ważne staję się więc dotarcie do źródeł, które są dla nas przydatne i wartościowe. Alternatywą jest podjęcie Studium Menedżer Contact Center. Jest to program edukacyjny skrojony pod branże Contact Center w ramach którego uczestnicy zdobywają głęboką i specjalistyczną wiedzy na temat branży oraz zarządzania całymi jednostkami Contact Center. Program pozwala rozwijać kluczowe umiejętności menedżerskie takie jak:

  • Przywództwo i wywieranie wpływu,
  • Zasady udzielania feedbacku oraz oceny pracy,
  • Motywowanie pracowników,
  • Komunikacja i negocjacja,
  • Zarządzanie zmianą,
  • Zarządzanie przez cele,
  • Zarządzanie projektami, procesami i jakością.

Program skierowany jest do:

  • Menedżerów, supervisorów/kierowników oraz specjalistów, chcących rozwijać kluczowe kompetencje oraz poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży contact center.
  • Osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center.
  • To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.

Wymogi formalne wzięcia udziału w Studium są dość proste, wystarczy wypełnienie formularza, który można pobrać na stronie https://smb.pl/news/studium-menedzer-contact-center i wysłać zgłoszenie oraz CV na adres: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Studium to szansa na zdobycie kwalifikacji menedżerskich poświadczonych przez certyfikat Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiego Stowarzyszania Marketingu SMB. Oprócz zgłębiania wiedzy i ćwiczeniu umiejętności to także okazja do budowy sieci kontaktów w branży. Uczestnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści albo doradcy, którzy mają jeden wspólny cel. Rozwijać kwalifikacje, dzielić się swoim doświadczeniem oraz wzajemnie inspirować dobrymi praktykami z własnych organizacji. Studium to szansa, aby stworzyć solidny fundament rozwoju kariery. Zróżnicowane grupy dają wartość szerokiej perspektywy i bogatego doświadczenia z różnych firm. 

Osoby, które decydują się na podjęcie Studium to liderzy w organizacjach wytypowani do wzięcia udziału w programie rozwoju kadr lub ambitne jednostki, które sama zadecydowały wziąć udział w programie, aby dać sobie szanse na dalszy rozwój. 

W imieniu organizatorów zapraszam po dodatkowe informacje na strony Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszania Marketingu SMB:

http://www.wz.uw.edu.pl/portale/fundacja/dzial/studium-menedzer-contact-center

https://smb.pl/news/studium-menedzer-contact-center

Jarosław Iżycki

Project Manager w Polskie Stowarzyszanie Marketingu SMB

Zapraszam do kontaktu:

jaroslaw.izycki@smb.pl

Nr. + 48 785 40 85 00

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne