Konferencja Mail My Day co roku zbiera grono ekspertów i wiodących osobowości w e-marketingu. Tworzy przestrzeń sprzyjającą wymianie doświadczeń, kreatywnym rozmowom i dyskusji na temat działań email, ale także całościowej komunikacji z klientem w onlinie. Stawiając na konkrety i twarde dane otwiera uczestnikom drogę do skutecznej realizacji własnych celów biznesowych.
20 i 21 kwietnia odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Mail My Day. W tym roku na wydarzenie zaproszeni zostali nie tylko polscy, ale i zagraniczni eksperci. Uczestnicy będą mogli wysłuchać i dyskutować z przedstawicielami takich firm, jak: Brand24, Google, Return Path, Answear, Koszulkowo.com czy Niebezpiecznik.pl.
Dodatkowo nazwiska takie jak: Sadowski, Budzich, Hatalska, Kurasiński czy Konieczny to brand sam w sobie. Mail My Day IV zdecydowanie planuje utrzymać poziom merytoryczny poprzednich edycji. Jeśli wybierasz się do Warszawy dołączyć do pasjonatów email i e-marketingu, program konferencji przewiduje dla Ciebie najgorętsze zagadnienia w branży, ogłoszone przez ekspertów trendami na rok 2016.
Posłuchasz o analityce, budowaniu bazy, personalizacji i targetowaniu, skutecznym wykorzystaniu najbardziej angażującej formy contentu, czyli wideo, growth hackingu i sposobach na konwersję w kanale online, metodach budowania lojalnej społeczności wokół marki z wykorzystaniem technologii webowych oraz… o hackowaniu maili!
Organizatorzy zapewnią Ci także możliwość przetestowania nowo zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, z których w tym roku szczególnie ciekawie prezentują się m.in. te o email marketing automation czy Google Analytics. Przestrzeń sprzyjającą networkingowi z pewnością wzmocni planowane afterparty.
Kliknij w banner, aby dołączyć do wydarzenia.
Dlaczego warto być na Mail My Day IV?
Wydarzenia branżowe to doskonała okazja, aby dowiedzieć się co obecnie jest skuteczne, pożądane i fajne w branży oraz zdobyć wartościowe kontakty. Jeśli prowadzisz działania marketingowe online i szukasz wydarzenia, które może pomóc Ci stworzyć silną strategię online - nie może Cię zabraknąć na konferencji Mail My Day IV. To największy event w Polsce, który prezentuje trendy w digital marketingu skupione wokół najsilniejszej i najskuteczniejszej metody bezpośredniego dotarcia do klienta - email marketingu.
Po sukcesie pierwszej edycji MMD zorganizowanej w Krakowie, wydarzenie od dwóch lat ma miejsce w centrum Warszawy, w sali Multikina w Złotych Tarasach. Po pierwszym dniu prelekcji ekspertów, przez cały drugi dzień trwa część warsztatowa podzielona na trzy segmenty, w zależności od stopnia zaawansowania uczestników. Formuła konferencji łącząca eksperckie wystąpienia i czas na praktyczne szlifowanie nowych umiejętności zapewnia pełen pakiet doświadczeń dla głodnych e-marketingowej wiedzy.
Nie zwlekaj zapisz się już dzisiaj na www.mailmyday.pl
(Źródło: Freshmail)