Ideą projektu jest umożliwienie weryfikacji list mailingowych oraz telefonicznych do kampanii e-mailowych oraz SMS-owych, a także ich wzbogacenie o dane behawioralne, czy też zainteresowania. Dzięki posiadanym zasobom, możemy wyeliminować martwe kontakty, a także tzw. spam trapy z list mailingowych mające wpływ na reputacje domeny oraz stopień dostarczalności.
Weryfikacji informacji dokonujemy korzystając z posiadanych 12 mln kontaktów, 2,5 mln martwych adresów e-mail i telefonów oraz 0,5 mln osób, które nie życzą sobie komunikacji marketingowej.
Cała procedura przebiega w trzech prostych krokach:
Krok pierwszy: Klient określa cel wzbogacenia swoich danych oraz przygotowuje wymagania dotyczące zakresu informacyjnego.
Krok drugi: Dokonujemy weryfikacji danych Klienta na bazie uzgodnionego wcześniej formatu danych.
Krok trzeci: Przedstawiamy raport zawierający uzupełnioną bazę Klienta o dodatkowe, ustalone wcześniej informacje.
Powyższy proces od początku do końca odbywa się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz z zachowaniem wymagań GIODO.
Jedną z najważniejszych zasad dotyczącą danych w DBMS jest ich legalność. Niniejszym projektem mamy na celu propagować takie same zasady wśród naszych klientów posiadających własne zasoby.
Zapraszamy serdecznie na: sprawdz-baze.pl w celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie projektu.