Direct marketing się skończył? Drukowane materiały reklamowe są passe? Liczy się tylko digital?
Mogłoby się wydawać, że w dobie szybko postępującej cyfryzacji życia i gospodarki, tradycyjne kanały marketingowe straciły na znaczeniu. Tymczasem badania z 2020 r. pokazują, że jest dokładnie odwrotnie: konsumenci lubią “papier”, a reklama offline bardzo skutecznie przekonuje do zakupu.
Skąd to wiemy? Bo sami to zbadaliśmy - jesienią 2020 r. ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie konsumenckie na reprezentatywnej grupie Polaków.
Wszystkie wnioski z badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych” zostały zaprezentowane podczas bezpłatnego webinaru “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” i rozmawialiśmy o nich z naszymi ekspertami:
Podczas webinaru poruszyliśmy następujące kwestie:
Jesteś zainteresowany obejrzeniem webinaru?
Zapraszamy tutaj: