Już 23 listopada 2019 roku rusza druga edycja Studium Menedżer Contact Center - pierwszego w Polsce i unikalnego na skalę europejską projektu edukacyjnego o randze akademickiej przygotowanego dla przedstawicieli branży zdalnej obsługi klienta.
Studium to ponad 170 godzin wykładów, warsztatów, wizyt studyjnych oraz omówień najciekawszych branżowych case studies przygotowanych przez 38 ekspertów branży i pracowników naukowych. Studium odpowiada na potrzeby z obszaru edukacji i motywacji menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za obsługę klienta, sprzedaż, windykację, badania oraz inne działania wykorzystujące narzędzia contact center.
Na rynku słychać wiele głosów o tym, że to projekt przełomowy dla branży, który pomoże ją dowartościować i że to ważny krok w kierunku pełnej profesjonalizacji zawodu menedżera jednostek contact center, a także wzrostu prestiżu tego zawodu. „Moim zdaniem to jest koniec pewnego etapu rozwoju branży, rozliczenia popełnionych błędów, wyciagnięcia wniosków i zebrania materiału z sukcesów jakie były naszym udziałem. To jednocześnie start nowego etapu w postaci kształcenia nowych kadr właśnie w oparciu o nauki z przeszłości. Już gratuluję pierwszym słuchaczom Studium, bo uczestniczycie w czymś wielkim. Jako pierwsi tworzycie kadrę, która będzie wyszkolona w ustrukturalizowanym, dedykowanym dla branżowy projekcie edukacyjnym”- powiedział Robert Wasiak - Dyrektor Sprzedaży Telefonicznej w Wolters Kluwer
Przeanalizowaliśmy motywy jakimi kierowali się słuchacze pierwszej edycji Studium, przystępując do nauki (na podstawie wywiadów przeprowadzonych przez BOK, grudzień 2018):
„Wyniki analizy potwierdziły nasze obserwacje dotyczące luki edukacyjnej w obszarze kompleksowego zarządzania jednostkami contact center. Na rynku jest niewiele opracowań, które w rzetelny sposób opisują wybrane zagadnienia CC, a szkolenia i konferencje poruszają tylko określone obszary merytoryczne, na które poświęcany jest bardzo ograniczony czas. Zarządzanie CC wymaga interdyscyplinarnych zdolności i wiedzy. Staraliśmy się przygotować program, który uwzględnia je wszystkie i poświęcić im taką liczbę godzin wykładowych, żeby uczestnicy poczuli, że naprawdę poznają sedno zagadnień, a nie tylko kolejne pobieżne omówienia. Zadbaliśmy także o wizyty studyjne w najnowocześniejszych contact center oraz interaktywną formę zajęć.” Powiedziała Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna SMB.
Program obejmuje zarządzanie jednostkami cc zgodnie z najnowszymi trendami w zarządzaniu oraz z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi branżowych. Porusza zagadnienia dotyczące:
Przy studium zawiązany został Klub Menedżera CC, w którym absolwenci Studium mogą korzystać z dodatkowych benefitów takich jak udział w wydarzeniach rynku CC, spotkaniach z ciekawymi osobami i warsztatach organizowanych przez SMB.
„Zależy nam, żeby jak największa grupa menadżerów mogła skorzystać z naszego programu edukacyjnego, dlatego zapewniliśmy dofinansowanie nauki w wysokości 25%. Mamy nadzieję, że pomoże to także mniej zamożnym firmom kierować swoich pracowników do udziału w Studium, co docelowo zapewne pozytywnie przełoży się także na wyniki finansowe. To bardzo dobra oferta, szczególnie w porównaniu z cenami jedno- i dwudniowych konferencji i szkoleń dostępnych na rynku”.
Studium jest projektem realizowanym przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Patronem Studium Menedżera Contact Center jest FEDMA - Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego.
Więcej informacji uzyskasz na stronie https://studiumCC.smb.pl/.