Customer Congress to wyjątkowe wydarzenie skupiające zarówno liderów branży Contact Center jak i dyrektorów, menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta. Podczas Customer Congress będziemy rozmawiać z ekspertami, konsultantami i praktykami z największych polskich firm. Będziemy poruszać najważniejsze tematy dotyczące wyzwań i możliwości stojących przez obsługą klienta oraz najnowszych trendów technologicznych wykorzystywanych w Contact Center.
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Pierwszego dnia kongresu, podczas sesji plenarnych spotkają Państwo znamienite osobowości ze świata biznesu m.in.:
Drugiego dnia wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem eksperci i praktycy z obszaru obsługi klienta w relacji zarówno B2B jak i B2C. Już od samego rana będziecie Państwo mogli dokonać wyboru pomiędzy prezentacjami w ramach trzech ścieżek tematycznych:
W drugiej części dnia będziecie Państwo mieli szansę, by spotkać się w formule „face to face” z ekspertami w kilku kluczowych dla branży tematach przy Stołach Eksperckich.
Trzeciego dnia kongresu proponujemy Państwu udział w jednym z dwóch specjalistycznych warsztatów.
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na stronie wydarzenia: www.customercongress.pl