fb linkedin Newsletter

Customer Congress ? II edycja odbędzie się 26-28 września w Warszawie.

Customer Congress to wyjątkowe wydarzenie skupiające zarówno liderów branży Contact Center jak i dyrektorów, menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta. Podczas Customer Congress będziemy rozmawiać z ekspertami, konsultantami i praktykami z największych polskich firm. Będziemy poruszać najważniejsze tematy dotyczące wyzwań i możliwości stojących przez obsługą klienta oraz najnowszych trendów technologicznych wykorzystywanych w Contact Center.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Pierwszego dnia kongresu, podczas sesji plenarnych spotkają Państwo znamienite osobowości ze świata biznesu m.in.:

  • Roberta Krolla (LifeSkills), Michała Sadowskiego (Brand24), Pawła Tkaczyka (Midea).

Drugiego dnia wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem eksperci i praktycy z obszaru obsługi klienta w relacji zarówno B2B jak i B2C.  Już od samego rana będziecie Państwo mogli dokonać wyboru pomiędzy prezentacjami w ramach trzech ścieżek tematycznych:

  • Contact Center – wyzwania i możliwości
  • Obsługa klienta – dążąc do doskonałości
  • Multichannel czy omnichannel – klient i  technologie przyszłości

W drugiej części dnia będziecie Państwo mieli szansę, by spotkać się w formule „face to face” z ekspertami w kilku kluczowych dla branży tematach przy Stołach Eksperckich.

Trzeciego dnia kongresu proponujemy Państwu udział w jednym z dwóch specjalistycznych warsztatów.

 Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na stronie wydarzenia: www.customercongress.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne