fb linkedin Newsletter

?Cicho, bo Powstanie? ? ogólnopolskie media zamilkną w godzinę ?W?

1 sierpnia 1944 r. o godzinie 17:00 rozpoczęło się Powstanie Warszawskie. By uczcić 70. rocznicę tego wydarzenia, ogólnopolskie media zamilkną na 70 sekund.

Ideą akcji „70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego” jest, by o godzinie „W” polskie media publiczne i niepubliczne wyemitowały specjalnie przygotowany utwór „70 sekund dla Powstańców”. Cisza przeplata się w nim z archiwalnymi nagraniami odgłosów walk.

Do akcji przyłączyły się stacje radiowe i telewizyjne, m.in. Polsat, TVN, TVN 7, TTV, Fokus TV, Polo TV, Eska TV, Puls, Puls 2, History, History HD, CI Polsat, Stars.TV, Vox Music TV, Orange Sport TV, RMF FM, RMF Classic, RMF Max, Tok FM, Rock Radio, Eska, Eska Rock, Wawa, Plus, Vox FM, Złote Przeboje, Akademickie Radio Centrum, Nasze Radio Sieradz, Radio Nostalgia, Radio Stargard czy Radio Żnin FM.

Zrobiło to również ponad 1500 portali internetowych, m.in. Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Se.pl, Gadu-Gadu (Open FM i Gadu-Gadu), Filmweb.pl, Polskapresse (13 witryn regionalnych), Media Regionalne (11 witryn regionalnych) Goldbach (ponad 700 witryn), Evolution Media (ponad 400 witryn), Ad-Vice (ponad 300 witryn), Newsweek.pl, RMFon.pl, Tuba.fm, IDMnet (ponad 300 witryn), Murator.pl, Eska.pl. W akcję zaangażowały się też firmy AMS (CityInfo TV), Stroer (InfoScreen) oraz IMS.

Uruchomiony został także fan page Cicho, bo Powstanie, propagujący ideę akcji w mediach społecznościowych.

Pomysłodawcą „70 sekund ciszy na 70. rocznicę Powstania” jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która we współpracy z domem mediowym Maxus przekonuje nadawców do udziału w akcji. Wydarzenie objął honorowym patronatem Związek Powstańców Warszawskich.

(za Marketing przy Kawie)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne