Była menedżerka PR-u Coca-Coli, a wcześniej Philipsa teraz będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną trzeciego producenta piwa w kraju.
Carlsberg Polska, trzecia pod względem wielkości firma piwowarska na naszym rynku, zdecydowała się utworzyć dział komunikacji. Stanowisko dyrektora tego działu objęła Beata Ptaszyńska-Jedynak. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej i dla poszczególnych marek oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Od 2008 do 2013 roku Ptaszyńska-Jedynak w ramach działu komunikacji Coca-Cola Poland Services pełniła funkcję kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Philips Polska, tworząc od podstaw dział komunikacji, a w oddziale amerykańskiej firmy 3M Poland pełniła funkcję kierownika ds. marketingu korporacyjnego i komunikacji.
Jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium w zakresie Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
(za MMP24)