Zachęcamy do udziału w badaniu potrzeb edukacyjnych branży Call Contact Center!
Wraz z partnerami badania: Cludo, ccnews.pl oraz Outsourcingportal.eu, staramy się znaleźć odpowiedzi między innymi na pytania: jakie obszary wiedzy są najistotniejsze dla rozwoju branży CC? Jaka forma kształcenia cieszy się największą popularnością wśród menadżerów oraz gdzie zdobywają wiedzę?
Badanie skierowane jest do osób na co dzień zajmujących się branżą Contact Center.
Anonimowa ankieta zajmuje nie dłużej niż 4 minuty.
Po zakończeniu badania wszyscy jego uczestnicy i uczestniczki otrzymają raport końcowy, z którego będzie można dowiedzieć się m.in.:
1. Jakie obszary wiedzy są dziś najbardziej przydatne w rozwoju biznesu i kariery w CC?
2. Czego uczą się najlepsi w branży?
3. Gdzie zdobywają wiedzę?
4. Jakie formy szkoleń cenią najbardziej?
5. Od jakich ekspertów w branży warto się uczyć?
Ankietę badania można znaleźć TUTAJ.
Więcej infomacji na stronie badania: http://wiedzacallcenter.pl/