fb linkedin Newsletter

badanie: Co zmieniła pandemia? - Wpływ koronawirusa na funkcjonowanie przedsiębiorstw II edycja badania

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wspólnie z KANTAR Polska i Circinus Training Center przygotowały drugą edycję badania mającego na celu zdefiniowanie bieżących wyzwań stojących przed pracodawcami i pracownikami. Raport z badania pomoże zrozumieć w jakim kierunku zmierza gospodarka w czasie pandemii i czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie w kontekście zmian dotyczących zarządzania firmami i ich pracownikami.

W pierwszej edycji badania zbadaliśmy nastroje pracowników i osób nimi zarządzających kształtujące się na początku pandemii, kiedy było wiadomo, że wiele ulegnie zmianie, jednak kierunki tych zmian stanowiły dużą niewiadomą. Atmosfera panująca w firmach wynikała z niepełnych jeszcze informacji na temat rozwoju epidemii w Polsce i bazowała w tamtym czasie raczej na intuicjach dotyczących nadchodzących zmian niż ze zmian, które już faktycznie zaszły. Obecnie możemy już obserwować namacalne zmiany dotyczące organizacji pracy w większości firm, ograniczenia wynikające ze słabnącej kondycji niektórych z przedsiębiorstw, a kryzys gospodarczy zaczyna zaglądać nam w oczy. Jednocześnie napływają informacje o uruchamianej tarczy antykryzysowej i planach kolejnych etapów odmrażania gospodarki. Jak w związku z tą dynamiczną sytuacją zmieniły się warunki funkcjonowania biznesu w ciągu ostatniego miesiąca? Jakie są tendencje dotyczące motywacji do pracy, jak kształtuje poczucie bezpieczeństwa pracowników, zmiany organizacyjne? Czy proponowane przez rząd rozwiązania są adekwatne i wystarczające? 

Po raz drugi prosimy Was o Wasz czas i zaangażowanie w wypełnienie załączonej anonimowej ankiety, która pomoże nam wszystkim zrozumieć w jakim miejscu jesteśmy i dokąd zmierzamy.

Wyniki ankiety zostaną udostępnione wszystkim respondentom zainteresowanym ich otrzymaniem.

SMB już od 25 lat wspiera przedsiębiorców w zakresie regulacji rynku marketingu bezpośredniego i identyfikacji najlepszych praktyk. Circinus Training Center, wieloletni partner SMB, już od 11 lat wspiera organizacje w rozwoju kompetencji i adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego. KANTAR Polska, wieloletni partner SMB to światowy lider w badaniach rynku, działa w ponad 100 krajach świata, również w Polsce

 

Zapraszamy do wypełnienia ankiety:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2FNWnnUmJU6MSD3XJ0w2MdKP7OALCu70ajmkry-zG97Tzag/viewform

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne