Agencja odpowiada za przygotowanie nowej akcji "Smak ma znak".
W ramach kampanii "Trzy znaki smaku”, której głównym organizatorem jest Agencja Rynku Rolnego, agencja interaktywna AtomClick przygotowała nową aktywację. AtomClick odpowiada za wymyślenie i stworzenie konkursu "Smak ma znak" dostępnego z poziomu landing page'a http://www.trzyznakismaku.pl/smak-ma-znak.
Uczestnicy biorący udział w tej akcji mają przedstawić swój przepis na doskonałe danie zawierające przynajmniej jeden z produktów z oznaczeniami ChNP (Chroniona Nazwa Pochodzenia), ChOG (Chronione Oznaczenie Geograficzne) lub GTS (Gwarantowana Tradycyjna Specjalność). Następnie dołączają do tego zdjęcia i publikują w Facebooku. Finaliści wybrani przez jury otrzymają produkty do testowania i rozpoczną rywalizację o główną nagrodę – wyjazd wypoczynkowy.
Kampania finansowana jest przez Unię Europejską oraz agendy rządowe, a jej całkowity, zaakceptowany decyzją Komisji Europejskiej budżet wynosi ponad 3,87 mln euro.
(za MMP24)