fb linkedin Newsletter

Albedo Marketing uruchamia program lojalnościowy marki Foxy

Celem programu jest zachęcenie osób odpowiedzialnych za zatowarowanie sklepów kanału tradycyjnego do aktywniejszego zamawiania produktów tej marki.

Rusza pierwszy projekt realizowany przez Albedo Marketing dla ICT Poland Sp. z o.o. Akcja opiera się na programie lojalnościowym przygotowanym dla marki Foxy. Ma trwać do kwietnia 2014 roku.

Celem programu jest zachęcenie osób odpowiedzialnych za zatowarowanie sklepów kanału tradycyjnego do aktywniejszego zamawiania produktów z portfolio marki Foxy. Podwójne premiowanie punktowe obejmować będzie asortyment papierów toaletowych Foxy.

Głównym zadaniem realizowanego przez Albedo projektu jest zwiększenie dystrybucji i odsprzedaży papierów toaletowych oraz budowanie wizerunku marki Foxy. W ramach akcji skupiono się na prostej mechanice zbierania punktów i kreacji materiałów POS. W pierwszym etapie każdy punkt sprzedaży detalicznej (PSD) chętny do udziału w programie otrzyma od przedstawiciela handlowego ICT Poland pakiet startowy, zawierający deklarację uczestnictwa oraz lifestyle'owy katalog, w którym oprócz nagród i asortymentu Foxy uczestnicy znajdą również opisy i porady na ich wykorzystanie. Uzupełnieniem katalogu będzie strona WWW programu, na której będzie można dokonać edycji swoich danych, sprawdzić stan swoich punktów (aktualizowanych codziennie) oraz bezpośrednio zamówić nagrody.

Nagrody podzielone na różne kategorie (od kuchni, przez hobby, aż do majsterkowania) odpowiadają charakterystyce katalogu i są pogrupowane w zestawy kilku upominków. Nagrody otrzymają ci uczestnicy, którzy zbiorą odpowiednią liczbę punktów za zakupy produktów z asortymentu marki Foxy.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne