fb linkedin Newsletter

Agora inwestuje w Hash.fm. ?Odpowiedź na zmiany w świecie mediów?

Agora coraz mocnej inwestuje w nowe media. Spółka została właśnie mniejszościowym udziałowcem firmy Social Hackers, która stworzyła projekt Hash.fm. W przyszłości Agora może przejąć kontrolę nad całą spółką.

Uruchomiony w maju tego roku Hash.fm to narzędzie do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów, youtuberów i innych osobowości internetowych.

Umowa inwestycyjna między Agorą a Social Hackers została podpisana 18 lipca br. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45 proc. udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez medialny koncern udziału większościowego w tej firmie.

- Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach. Projekt zespołu Social Hackers to oryginalna odpowiedź na zmiany zachodzące w świecie mediów, w którym internetowi liderzy opinii zaczynają rywalizować o budżety reklamowe z dużymi wydawcami - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu internet Agory.

- Agora, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku reklamowym oraz długofalowemu podejściu do inwestycji, jest dla nas idealnym partnerem. Łączy nas także wspólne spojrzenie na rozwój tego segmentu reklamy internetowej oraz na sposób prowadzenia tego przedsięwzięcia - dodaje Konrad Traczyk, założyciel Social Hackers.

Konrad Traczyk spółkę Social Hackers założył w 2011 roku. Po transakcji zakupu przez Agorę w niej udziałów, pozostanie dyrektorem zarządzającym tej spółki. Wcześniej Traczyk pracował m.in. w spółce One-2-One jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce EURO RSCG Poland jako szef działu social media.

Hash.fm to kolejny projekt umożliwiający Agorze oferowanie reklamodawcom szerokiej gamy rozwiązań reklamowych w mediach społecznościowych. Zespoły sprzedażowe spółki proponują klientom rozwiązania marketingowe na kanałach w serwisie YouTube (w ramach sieci partnerskiej Agora Internet Artists), blogach i forach.

(za Wirtualne Media)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne