Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiego konkursu pod hasłem „Radosne wakacje z Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarche. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
Celem prowadzonego konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 21 maja do 3 czerwca 2019 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. KIT KAT, PRINESSA, WINIARY, NESCAFE.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70996 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści: Nestle. numer z paragonu wraz z odpowiedzią na pytanie - jaką radość dają ci produkty Nestlé. Wyboru zwycięskich zgłoszeń dokona komisja konkursowa, oceniając oryginalność i atrakcyjność prac. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podana w regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl i www.intermarche.pl.
Codziennie do wygrania w loterii są bony (14 nagród dziennych) na wakacyjne podróże o wartości 2 000 zł każdy oraz dwie nagrody tygodniowe – voucher wakacyjny o wartości 10 000 zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelfstoppery i reklama w gazetce sieci Intermarche).