„Do 21 dni odlicz i poczuj różnicę!” – pod takim hasłem wystartował konkurs oraz akcja cash back dla marki Listerine® (Johnson&Johnson Poland). Agencja UNIQUE ONE zajęła się opracowaniem obu akcji skierowanych do konsumentów.
Aby wziąć udział w konkursie lub akcji cash back*, należy kupić przynajmniej 2 produkty marki Listerine® o pojemności min. 400 ml każdy. Wzięcie udziału w jednej akcji automatycznie odbiera możliwość udziału w drugiej.
Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do konkursu będzie odbywała się w okresie: 01.01-28.02.2021 r. Natomiast w akcji cash back sprzedaż promocyjna potrwa od 01.01 do 28.02.2021 r., a zgłoszenia będą przyjmowane od 22.01 do 31.03.2021 r. Szczegóły i ograniczenia znajdą się w regulaminie:www.listerine.pl i www.uniqueone.pl.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę prawną, weryfikację laureatów, zakup i wydanie nagród. Akcję wspiera kampania reklamowa w postaci spotów emitowanych w Internecie. Za zakup mediów odpowiedzialna jest: Agencja J3, część UM Polska.
*Akcja cash back daje możliwość uczestnikom niezadowolonym z zakupionych produktów marki Listerine® uzyskania zwrotu środków pieniężnych, jakie przeznaczyli na ich zakup.
Natomiast osoby zadowolone z użytkowania produktów marki zapraszamy do udziału w konkursie i walki o atrakcyjne nagrody. Wystarczy dokonać zakupu produktów promocyjnych i odpowiedzieć na pytanie: „Skoro bierzesz udział w wyzwaniu Listerine®, to pewnie… lubisz wyzwania! Jakie stawiasz sobie w tym roku?”. 21 autorów najciekawszych odpowiedzi wygrywa karty przedpłacone na kwotę 1000 zł.
Więcej informacji o akcjach na stroniewww.listerine.pl
***
Informacje o agencji:
UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od przeszło 20 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty.
Aktualnie Agencja UNIQUE ONE pracuje m.in. dla takich firm jak: Nestlé Polska, VISA, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów.
Agencja UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Dołącz do nas: