UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu. Loteria kierowana jest dla osób zarejestrowanych w aplikacji serialu i prawidłowo odpowiadają na pytania związane z fabułą show emitowanego w TV4.
„Miłość za wszelką cenę” to nowy format jakiego jeszcze nie było w żadnej telewizji na całym świecie! Interaktywny serial rozrywkowy, w którym nigdy nie wiesz, co jest prawdą a co grą rusza 2 września na antenie TV4. Jest to połączenie reality show, serialu, teleturnieju i loterii w jednym!
Grupa ludzi w podobnym wieku zgromadzona w luksusowej willi na Gran Canarii oraz prowadząca programu Małgorzata Nazar czuwająca nad rywalizacją, konkursami oraz finałami tygodnia, w których każdorazowo odpada jeden uczestnik, dostarczą Widzom niebywałych wrażeń. Raz w tygodniu pojawi się też nowa osoba w serialu, która oczywiście będzie musiała ostro zamieszać i rozbujać całe towarzystwo.
Stawką i najwyższą wygraną są pieniądze lub miłość. Brzmi znajomo? Jednak to nie jest typowy reality show. „Miłość za wszelką cenę” to serial, w którym prawdziwe historie z życia uczestników mieszają się z fikcją wymyśloną przez scenarzystów.
Producenci włączają Widza do czynnej gry, dają możliwość poznania skrywanych sekretów oraz backstage’u produkcji programu.
Podczas emisji każdego odcinka na ekranie wyświetla się kod QR, który przekierowuje widza do quizu i loterii – to tam potencjalny gracz może uzyskać odpowiedź na nurtujące go pytania: co jest prawdą z życia uczestnika a co tylko kartką ze scenariusza? Dodatkowo Widz może sprawdzić swoją spostrzegawczość odpowiadając na pytania quizowe i w ten sposób zdobywać losy w loterii.
Nowy format, interaktywny serial rozrywkowy pt. „Miłość za wszelką cenę” jest autorską produkcją firmy Polot Media. Powstał w egzotycznym klimacie Wysp Kanaryjskich, w przepięknym Maspalomas. Perypetie bohaterów, w charakterze lektora, komentować będzie znany komik i prezenter - Mariusz Kałamaga.
Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się w aplikacji serialu na stronie www.mzwc.pl, zeskanować z ekranu QR kod, odpowiadać na pytania zadawane w czasie emisji i zdobywać losy. Każde prawidłowa odpowiedź to los, który bierze udział w losowaniu 3 voucherów o wartości 12 tys. zł do biura podróży Itaka.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 2 września do 21 października 2024 roku.
Szczegóły, w tym regulamin loterii dostępny jest na stronie: www.uniqueone.pl/regulaminy oraz na www.mzwc.pl
Informacje o agencji:
UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingową i działa na rynku od ponad 24 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: agencja marketingowa UNIQUE ONE oraz agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty. UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, a Grzegorz Bonder (Prezes Zarządu UNIQUE ONE) jest członkiem zarządu PSM SMB. UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów. Aktualnie pracuje m.in. dla takich firm jak: Grupa Azoty, Nestle Polska (m.in. WINIARY, GERBER, KIT KAT, LION), Cereal Partners Toruń – Pacific sp. z o.o., Visa, GUS, Rossmann, DPD, PGNiG Termika, Bacardi, BIC.
Dołącz do nas:
https://www.linkedin.com/company/unique-one-sp-z-o-o-
https://www.facebook.com/Unique-One-1602794413308793/
Kontakt do mediów:
Maciej Olszanka
Mobile: +48 531 999 928
E-mail: maciej.olszanka@uniqueone.pl