Format reklamowy Adtify ma postać widżetu wysuwającego się w dyskretny sposób z lewej lub prawej strony przeglądarki.
Na rynek weszła nowa platforma reklamy efektywnościowej – Adtify. Powstała ona na bazie doświadczenia twórców PortMMO, jednej z największych sieci afiliacyjnych gier MMO w Polsce. To na użytkownikach tej sieci platforma była testowana przez ostatnie miesiące. Format reklamowy Adtify ma postać widżetu wysuwającego się w dyskretny sposób z lewej lub prawej strony przeglądarki. Może on prezentować dowolną treść – zarówno statyczną reklamę łączącą grafikę z tekstem, jak i elementy rich media. Kreacja dopasowywana jest kontekstowo do kategorii tematycznej odwiedzanej strony internetowej.
Rozliczanie z siecią opiera się na modelu CPC, a minimalna stawka za kliknięcie wynosi 0,15 zł. Twórcy Adtify opracowali efektywny system eliminacji oszustw, który na bieżąco przetwarza wszystkie kliknięcia i odrzuca z rozliczeń wszystkie uznane za fałszywe.
(za MMP24)