fb linkedin Newsletter

Acxiom na konferencji BIG DATA

JAK W PIĘCIU KROKACH ZIDENTYFIKOWAĆ NAJCENNIEJSZE DANE I ZAROBIĆ NA BIG DATA NIE WYDAJĄC FORTUNY  – prezentacja Acxiom na konferencji Computerworld.

Warszawa, 28 stycznia 2013 r. Czym jest Big Data? Parafrazując najsłynniejsze chyba powiedzenie w branży reklamowej, tak można przedstawić wyzwanie dzisiejszych marketerów: „Wiem, że nawet 95% danych ma dla mnie znikomą wartość, ale nie wiem jak znaleźć te najcenniejsze 5%”.

Termin „Big Data” w dzisiejszym rozumieniu odnosi się zasadniczo do analizy biznesowej bardzo dużych i szybko zmieniających się danych. W kontekście Big Data pojawiają się trzy kluczowe atrybuty danych, z którymi musi zmierzyć się dziś biznes: Volume (Ilość), Velocity (Szybkość) i Variability (Różnorodność/Zmienność).

W miarę postępującej komunikacji 1:1 i geometrycznego przyrostu danych, pojawia się obawa, że trzeba bardzo znaczących i pilnych inwestycji w technologie informatyczne, żeby wydobyć z Big Data wartość dla firmy. Nie musi to być jednak właściwe podejście dla każdej organizacji.

Z okazji nadchodzącej konferencji pod patronatem Computerworld „Big Data – o budowaniu przewagi informacyjnej, czyli tam, gdzie biznes spotyka się z IT” Acxiom zaprasza na prezentację praktycznego pięcioetapowego podejścia do identyfikacji najcenniejszych 5% danych w organizacji. Acxiom będzie reprezentowany przez konsultanta z londyńskiego oddziału firmy. 

Szczegółowy program konferencji, która odbędzie się w czwartek, 21 lutego 2013 w Warszawie oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie organizatora konferencji Computerworld: http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/bigdata2013/zgloszenie.htm

Więcej o ofercie Acxiom: www.acxiom.pl oraz u konsultantów Acxiom pod numerem telefonu 22.233.2000 lub mailem na adres: zapytania@acxiom.com

(za Acxiom Polska)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne