fb linkedin Newsletter

? Weź udział w 6th Interactive Marketing Meeting

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, po raz szósty ma przyjemność zaprosić Państwu do udziału w 6 edycji Interactive Marketing Meeting, która odbędzie się 21 – 22 maja 2014, w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.

Nasza konferencja to doskonałe miejsce na uporządkowanie informacji dotyczących najistotniejszych trendów w obszarze INTER@CTIVE, z którymi zmierzą się Państwo w najbliższym czasie. Pokażemy te, które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku – podkreśla Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu.

Rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Firmy w oparciu o zaawansowane technologie starają dotrzymać tempa otoczeniu w mierzeniu, monitorowaniu, ocenie i odpowiadaniu na dane dotyczące swoich produktów i usług oraz ich wpływu na społeczeństwo. Wymusza to radykalne zmiany w modelu komunikacji. Dlatego podczas najbliższego IMM porozmawiamy o interaktywnej komunikacji marki opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach, które zajmują coraz  mocniejszą pozycję w marketingowym arsenale:

  • Performance Marketingu w działaniach efektywnościowych
  • RTB, jako nowym ekosystemie reklamy internetowej oferującym więcej za mniej
  • Reklamie kontekstowej – czy nas śledzi, czy nam pomaga
  • Big Data, jako narzędziu agregacji i analizy olbrzymich zasobów danych
  • Marketing Cloud i jego wszechdostępności
  • Automatyzacji procesów marketingowych

Zapraszamy do zapoznania się z PROGRAMEM dwudniowego wydarzenia: http://www.interactivemm.pl/program i listą PRELEGENTÓW, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą ekspercką: http://www.interactivemm.pl/prelegents

Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, prezes zarządu SMB.

Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies  podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.

WYDARZENIE TO DEDYKUJEMY:

  • Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach marketingu i komunikacji
  • Osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe: managerom, plannerom, strategom, analitykom skuteczności strategii marketingowych
  • Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
  • Pracownikom portali, serwisów internetowych, wydawcom
  • Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
  • Pracownikom działów community, moderatorom
  • Przedstawicielom agencji interaktywnych, domów mediowych
  • Twórcom kampanii zintegrowanychTwórcom start-upów
  • Wszystkim śledzącym zmiany na rynku Online

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na nowej stronie wydarzenia www.interactivemm.pl, która powstała dzięki uprzejmości firmy Muxo (www.muxo.pl).

 

(za Biuro Prasowe SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne