fb linkedin Newsletter

Metro Advertising dołączyło do grupy roboczej FEDMA poświęconej tematyce ESG w marketingu

Metro Advertising dołączyło do grupy roboczej FEDMA poświęconej tematyce ESG w marketingu

Miło nam poinformować, że Metro Advertising dołączyło do grupy roboczej FEDMA poświęconej tematyce ESG w marketingu.

„ESG jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ łączy kluczowe elementy, mające wpływ na długofalową perspektywę spółek: środowiskowy, społeczny i korporacyjny. Zmiany klimatyczne są obecnie jednym z najważniejszych wyzwań, z jakimi mierzy się świat. Dzięki wdrożeniu ESG, firmy i inwestorzy będą w stanie bliżej poznać i lepiej ocenić wpływ działań na środowisko, co w konsekwencji pozwoli na wprowadzenie bardziej odpowiedzialnych strategii.  Chcielibyśmy, aby ESG stało się nieodłącznym elementem kampanii direct mail. Naszym celem jest budowanie nowych standardów zrównoważonego rozwoju dla przesyłek bezpośrednich oraz wspieranie naszych klientów i partnerów w osiąganiu ich celów w tym zakresie.” – uzasadnia swoją decyzję Metro Advertising.

Federation of European Data and Marketing (FEDMA) ma swoją siedzibę w Brukseli, gdzie reprezentuje interesy branży danych i marketingu z całej Europy. Jest jedną z najbardziej szanowanych organizacji rzeczniczych w Brukseli. Należą do niej przedstawiciele większości państw członkowskich UE, którzy łączą poglądy w spójne stanowiska dla instytucji europejskich. 

 

Utworzona grupa robocza będzie się skupiać na trzech głównych blokach tematycznych:

I : Wsparcie istniejących inicjatyw branżowych, takich jak Ad Net Zero czy Global Alliance for Responsible Media (GARM) działający w ramach WFA

II: Wymiana najlepszych praktyk między członkami w celu zmniejszenia wpływu na środowisko kanałów marketingowych opartych na danych

III: Rozwój własnych rozwiązań FEDMA

 

Trzymamy kciuki za owocne prace.

 

 

 

Informacje o Metro Advertising:

Jesteśmy ekspertami w komunikacji marketingowej i od 23 lat

działamy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wykorzystujemy

nasze doświadczenie i wiedzę w dziedzinie reklamy drukowanej

oraz efektywnego wykorzystania miksu mediowego, aby skutecznie

dostarczać komunikaty reklamowe do grup docelowych. Wspieramy

planowanie kampanii mediowych i reklamowych oraz świadczymy

usługi w całym łańcuchu wartości reklamy drukowanej. Negocjujemy

warunki, analizujemy i oceniamy dostawców usług, kontrolujemy

wszystkie etapy procesu produkcji reklamy, w tym dostawy papieru,

a także stale monitorujemy jakość, trwałość i terminowość realizacji.

Jesteśmy blisko rynku, obserwujemy trendy i zawsze oferujemy naszym

partnerom optymalne rozwiązania komunikacyjne.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne