Miło nam poinformować, że Metro Advertising dołączyło do grupy roboczej FEDMA poświęconej tematyce ESG w marketingu.
„ESG jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ łączy kluczowe elementy, mające wpływ na długofalową perspektywę spółek: środowiskowy, społeczny i korporacyjny. Zmiany klimatyczne są obecnie jednym z najważniejszych wyzwań, z jakimi mierzy się świat. Dzięki wdrożeniu ESG, firmy i inwestorzy będą w stanie bliżej poznać i lepiej ocenić wpływ działań na środowisko, co w konsekwencji pozwoli na wprowadzenie bardziej odpowiedzialnych strategii. Chcielibyśmy, aby ESG stało się nieodłącznym elementem kampanii direct mail. Naszym celem jest budowanie nowych standardów zrównoważonego rozwoju dla przesyłek bezpośrednich oraz wspieranie naszych klientów i partnerów w osiąganiu ich celów w tym zakresie.” – uzasadnia swoją decyzję Metro Advertising.
Federation of European Data and Marketing (FEDMA) ma swoją siedzibę w Brukseli, gdzie reprezentuje interesy branży danych i marketingu z całej Europy. Jest jedną z najbardziej szanowanych organizacji rzeczniczych w Brukseli. Należą do niej przedstawiciele większości państw członkowskich UE, którzy łączą poglądy w spójne stanowiska dla instytucji europejskich.
Utworzona grupa robocza będzie się skupiać na trzech głównych blokach tematycznych:
I : Wsparcie istniejących inicjatyw branżowych, takich jak Ad Net Zero czy Global Alliance for Responsible Media (GARM) działający w ramach WFA
II: Wymiana najlepszych praktyk między członkami w celu zmniejszenia wpływu na środowisko kanałów marketingowych opartych na danych
III: Rozwój własnych rozwiązań FEDMA
Trzymamy kciuki za owocne prace.
Informacje o Metro Advertising:
Jesteśmy ekspertami w komunikacji marketingowej i od 23 lat
działamy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wykorzystujemy
nasze doświadczenie i wiedzę w dziedzinie reklamy drukowanej
oraz efektywnego wykorzystania miksu mediowego, aby skutecznie
dostarczać komunikaty reklamowe do grup docelowych. Wspieramy
planowanie kampanii mediowych i reklamowych oraz świadczymy
usługi w całym łańcuchu wartości reklamy drukowanej. Negocjujemy
warunki, analizujemy i oceniamy dostawców usług, kontrolujemy
wszystkie etapy procesu produkcji reklamy, w tym dostawy papieru,
a także stale monitorujemy jakość, trwałość i terminowość realizacji.
Jesteśmy blisko rynku, obserwujemy trendy i zawsze oferujemy naszym
partnerom optymalne rozwiązania komunikacyjne.