Projekt "KODO"

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jako organizacja zrzeszająca firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego opracowuje "Kodeks postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego (KODO)".

Misją Stowarzyszenia jest edukacja i rozwój branży direct marketingu, dlatego chcemy stworzyć dokument, który ułatwi podmiotom gospodarczym funkcjonowanie na rynku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. 

Zapraszamy do zapoznania się z projektem "Kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego (KODO). W przypadku chęci podzielenia się opinią dotyczącą KODO prosimy o wiadomość na adres info@smb.pl

 

Czytaj: Projekt KODO

Czytaj: Załącznik 1 - Słownik pojęć KODO

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo