Aktualności

2018-02-15
Zgłoś swój projekt do konkursu INNOVATION 2018

Konkurs INNOVATION 2018

Łamiesz schematy i eksperymentujesz?

Zgłoś swój projekt do konkursu INNOVATION 2018 organizowanego przez Stowarzyszenie SAR.

Zgłaszający się do konkursu mają do wyboru 3 kategorie:

  1. INNOVACYJNY BIZNES  - produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce  - koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  2. INNOVACYJNE DOŚWIADCZENIE - nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  3. INNOVACYJNE MEDIA - gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Kategorie szczegółowo opisane zostały na stronie: http://innovation.sar.org.pl/konkurs/kategorie/

I termin zgłoszeń do konkursu upływa 28 lutego 2018.  Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Konkursu Innovation 2018 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.  

Więcej o Konkursie i Konferencji Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konkursu INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

 

Współorganizatorzy:  Publicis Media, Blue 449, Life On Mars

Sponsorzy: AMS

Partnerzy: Kukbuk, ZFPR, SMB

Media: Nowy Marketing, My Company, PRoto, GoMobi.pl

Audytor konkursu: LSW

*****

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 111 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

Kontakt dla mediów:  Jolanta Stryjczak,   PR Manager, Tel: +48 695 827 704,  e-mail: jolanta.stryjczak@sar.org.pl

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo