Aktualności

2007-08-27
Wzrost przychodów Call Center Poland

W pierwszym półroczu 2007 roku Call Center Poland odnotowała 26% wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku 2006. Przyczynił się do tego m.in. powołany w styczniu 2007 roku dział Financedirect by Call Center Poland.

 

FinanceDirect od stycznia oferuje specjalistyczne usługi call center dla rynku bankowo-ubezpieczeniowego. Jest to kolejny - obok Researchera (badania CATI) i PharmaSolutions (rynek medyczny i farmaceutyczny) - dział zajmujący się outsourcingiem wertykalnym.

 
Od początku roku FinanceDirect sprzedał 32 tysiące polis o łącznej wartości składek rocznych ponad 12 mln zł. Klienci banków wypełnili prawie 6 tysięcy wniosków o przyznanie kart kredytowych.

Od stycznia FinanceDirect pozyskał kilkunastu klientów korzystających z szerokiego spectrum usług dedykowanych dla banków, firm ubezpieczeniowych i finansowych. Wśród nich są : MTU, Hestia, ACE European Group, Millennium, TU Europa, Skandia czy Gerling.

Największym zainteresowaniem wśród klientów FinanceDirect cieszy się outsourcing sprzedaży przez call center. Call Center Poland przejmuje od klientów cały proces przez ten kanał dystrybucji. Usługa telesprzedaży wyróżnia się na rynku kompleksowością: Call Center Poland doradza klientom w zakresie tworzenia produktów i usług  dedykowanych do sprzedaży przez telefon i internet, dostarcza aplikacje wspomagające sprzedaż (śledzenie przesyłek, weryfikacja klientów), dobiera grupy docelowe, generuje kontakty sprzedażowe, podpisuje w imieniu partnerów umowy z klientami, wprowadza dane do systemu i archiwizuje dokumenty. W efekcie partnerzy Call Center Poland otrzymują  nowego klienta banku czy ubezpieczonego bez ponoszenia ryzyka finansowego.

Oprócz aktywnej sprzedaży telefonicznej, FinanceDirect wspiera sprzedaż polis przez TV Direct, obsługuje infolinie konsumenckie, prowadzi szkolenia dla pracowników banków i firm ubezpieczeniowych z zakresu obsługi klienta. Obecnie dział FinanceDirect obsługuje ¼ wszystkich projektów prowadzonych w Call Center Poland.

Według ostatniego raportu Datamonitor, dotyczącego rynku call center w krajach EMEA, rynek ten w Polsce będzie rósł rocznie średnio o 14,5 %, aby w 2010 roku osiągnąć wartość 179 milionów euro. Obecnie Call Center Poland posiada 17% w szacowanym na 200 mln rynku usług call center w Polsce.

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo