Aktualności

2018-11-16
UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach sieci Kaufland!

Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się druga edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.

Celem prowadzonej akcji jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé Pol-ska, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 8 do 14 listopada 2018 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NE-SCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednora-zowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną bon upominkowy Kaufland (200 bonów o wartości 100 zł każdy). Loteria zakończy się losowaniem samochodu Opel Crossland X, wyposażonego dodat-kowo w bagażnik na dach. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa pro-duktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w
regulaminie dostęp-nym na stronie www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland) oraz bannerami na stronie https://www.kaufland.pl/konkursy-akcje/konkursy.html

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo