Aktualności

2019-10-10
Tradycja i nowoczesność w call center

Jednym z ważniejszych aspektów, które muszą brać pod uwagę inżynierowie i designerzy podczas projektowania sprzętu elektronicznego, to dostosowanie funkcjonalności urządzenia do różnych stylów pracy. Jest to niełatwe zadanie, gdyż użytkownicy różnią się między sobą preferencjami, nawykami, a część z nich ma tak głęboko zakorzenione przyzwyczajenia, że zamyka się bezapelacyjnie na wszelkie nowinki technologiczne.

 Nowością w ofercie KONTEL jest innowacyjne narzędzie integrujące smartfona z biurowym, stacjonarnym trybem pracy. Wystarczy połączyć smartfon z urządzeniem Elara 60, aby rozszerzyć jego funkcje o korzystanie ze słuchawek nagłownych, trybu głośnomówiącego oraz ręcznej słuchawki telefonu. Elarę 60 zaprojektowano wydobywając właściwości telefonu stacjonarnego, do pracy z którym wiele osób jest mocno przyzwyczajonych. Od telefonu oczekujemy przecież fizycznej, numerycznej klawiatury, stabilnej, wyprofilowanej podstawki i obudowy z wbudowanym wyświetlaczem. Elara 60 to także lepszej jakości głośnik, którego jakość doceniamy zazwyczaj w trybie głośnomówiącym. W zależności od swego stylu pracy można dobrać Elarę z najlepiej pasującą do swoich preferencji słuchawką nagłowną – np. Voyager Focus UC lub Blackiwre 5220. Pozwoli to konsultantowi komfortowo prowadzić nawet najdłuższe rozmowy. W części przeznaczonej na dokowanie smartfona umieszczono moduł ładowarki indukcyjnej, która trzyma smartfon „przy życiu” nawet w trakcie wydajnej pracy.

Dla kogo jest przeznaczona Elara 60? Polecana jest na pewno tym konsultantom, którzy na skutek zmieniających się trendów stali się wyznawcami teorii „mobile first”, ale sentyment do stacjonarnego trybu pracy jest w nich nadal obecny.

Warto też zapoznać się z nowymi zestawami słuchawkowymi DECT od Plantronics (Poly) – modelami Savi 8210 na jedno ucho i 8220 na dwoje uszu, które zastępują znane pracownikom call centrów Savi 710 i 720. Co w nich nowego?

  • Blokowanie hałasów otoczenia poprzez wbudowaną technologię ANC (Active Noise Cancelling) – dostępne w modelu na dwoje uszu.
  • Bardziej komfortowe nauszniki.
  • Większy zasięg do 180 m.
  • Dłuższy czas rozmów – do 13 godzin.
  • Mikrofon z redukcją szumów otoczenia, który w unikalny sposób wytnie rozmowy toczące się obok. Poufność jest najważniejszą wartością w call center.

Autorem wypowiedzi jest Monika Jezierska, Kierownik Działu Promocji Sprzedaży w KONTEL

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo