Aktualności

2019-06-07
Studium Menedżer Contact Center – I edycja zakończona sukcesem

Zakończyła się I edycja Studium Menedżer Contact Center - pierwszego w Polsce programu edukacyjnego o randze akademickiej, dedykowanego branży contact center. To wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Na jesieni ruszy kolejna edycja Studium.

Uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się 25 maja na Wydziale Zarządzania. Dzień wcześniej, uczestnicy Studium przystąpili do egzaminu końcowego, który został przez wszystkich pomyślnie zaliczony. To wyjątkowa grupa dwunastu, pierwszych w Polsce, certyfikowanych menedżerów contact center z prestiżowym dyplomem uczelni wyższej i Stowarzyszenia branżowego.

Marcin Sosnowski, Dyrektor obszaru Contact Center, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB:

Planując Studium, chcieliśmy zapewnić uczestnikom wiedzę najwyższej jakości, dlatego zdecydowaliśmy się połączyć ekspercką wiedzę praktyków branży contact center z wiedzą wykładowców akademickich na temat zarządzania. Część zajęć była realizowana również w formie zajęć studyjnych, w konkretnych Contact Center.

Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB:

Bardzo cieszymy się z pozytywnej informacji zwrotnej, jaką otrzymaliśmy od uczestników, ale także od wykładowców, którzy doceniali zaangażowanie uczestników Studium. To projekt dla naszej branży - branży Contact Center niezmiernie ważny, dlatego że ona stale potrzebuje dowartościowania osób, które zajmują się zadaniami realizowanymi w contact center. Chcemy odpowiedzieć na oczekiwania naszych tegorocznych studentów, którzy chcieliby uczestniczyć w jeszcze większej liczbie interaktywnych warsztatów, wizyt studyjnych w contact center liderów rynku.

Studium Menedżer CC to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie. Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center.

 

Informacji na temat Studium udzielają:

Paweł Wielkopolan

pawel.wielkopolan@smb.pl

793 607 121

 

Natalia Gmerek

ngmerek@wz.uw.edu.pl

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo