Aktualności

2019-07-10
Spotkanie Rady ds. DM

09.07 odbyło się spotkanie Rady ds. DM. Podczas spotkania nakreślone zostały projekty i zadania Rady na kolejne miesiące.

Przyjęte zostały główne cele działań Rady:

Edukacja rynku:

  • działania promujące DM jako komplementarny kanał zintegrowanej komunikacji marketingowej,
  • inicjowanie wydarzeń, warsztatów, konferencji, szkoleń, konkursów wskazujących sposoby tworzenia efektywnych kampanii DM oraz sposoby wkomponowania tego kanału w media mix
  • poszukiwanie zastosowań dla DM oraz synergii z innymi kanałami kontaktu
  • wymiana wiedzy o trendach, propozycjach innowacyjnych rozwiązań, o przeprowadzanych kampaniach.

Pozostałe zadania do realizacji w najbliższym czasie to:

  • ustalenie kodeksu dobrych praktyk i zasad certyfikacji.
  • wzmocnienie relacji z rynkiem
  • dialog międzybranżowy
  • Opracowanie zagadnień prawnych wpływających bezpośrednio na działania rynku


 

Rada ds. DM – operacyjna grupa robocza zajmująca się obszarem direct mail, współkształtująca kierunek prac SMB w tym zakresie, tworząc warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego w obszarze DM.

 

 Interesariusze: 

  • firmy członkowskie SMB,
  • firmy dostarczające rozwiązania w zakresie DM, korzystające z nich i takie, które to planują, uczestnicy procesu realizacji usługi DM,
  • biorące odpowiedzialność za kierunki rozwoju rynku DM w Polsce.

 

 


Rada ds. DM – operacyjna grupa robocza zajmująca się obszarem direct mail, współkształtująca kierunek prac SMB w tym zakresie, tworząc warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego w obszarze DM.


Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo