Aktualności

2013-05-08
Przesłuchiwanie zgłoszeń na Telemarketera Roku rozpoczęte!

Organizator konkursu na najlepszego Telemarketera Roku, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, zakończył przyjmowanie zgłoszeń od firm. „ - Jest to już 5 edycja konkursu- jak zaznacza przewodnicząca Jury konkursu, Urszula Zarańska – Biorę udział w pracach jury po raz pierwszy i zwróciłam uwagę na profesjonale zaplecze, które zapewnia sprawną i obiektywną ocenę rozmów. Jury podchodzi do pracy z poczuciem misji i odpowiedzialności za kształtowanie nie tylko wizerunku branży, ale przede wszystkim jakości rynku. Praca z tak zaangażowanymi ludźmi to sama przyjemność”.

W tym roku otrzymano zgłoszenia 102 kandydatów od 24 firm, 12 usługowych call centers i 12 wewnętrznych działów obsługi klienta. Oznacza to, że jury konkursu ocenia 306 rozmów telefonicznych w 6 kategoriach. Cieszy większa liczba firm biorących udział w konkursie. W roku ubiegłym zostało zgłoszonych 114 telemarketerów z 20 firm.

„ - Biorąc pod uwagę liczbę istniejących w Polsce call centers ( wg Ovum jest to ok 1400 centrów wewnętrznych, a liczba usługowych call centers wg SMB szacowana jest na ok 150), ciągle jeszcze liczba zgłoszeń jest bardzo mała – mówi Katarzyna Swatowska, przewodnicząca Rady Programowej konkursu – Marzy nam się wielki konkurs z tysiącami telemarketerów rywalizującymi w kilkunastu kategoriach. Cieszy obecność aż 8 firm z branży ubezpieczeniowo- bankowej. Świadczy to o wysokiej wiarygodności konkursu i jego prestiżu wśród uczestniczących firm”.

Przypomnijmy, że jury ocenia kandydatów w 6 kategoriach:

  1. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  2. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  3. Obsługa Klienta - rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
  4. Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
  5. Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
  6. Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach

W pierwszym etapie jury konkursu złożone z 12 trenerów call centers i firm szkoleniowych ocenia 3 nagrane rozmowy każdego konsultanta.

Do II etapu nominowanych jest maksymalnie po 5 osób z każdej kategorii, wyniki I etapu zostaną ogłoszone 27 maja br., a wręczenie statuetek odbędzie się 27 czerwca 2013, podczas Galii Golden Arrow w MULTIKINIE Złote Tarasy w Warszawie.

(za Biuro Prasowe SMB)

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo