Aktualności

2018-07-05
Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego - czyli, czego nie możesz nie wiedzieć o narzędziach marketingu zintegrowanego!

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Kantar Polska po raz kolejny opublikowały raport “Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego”. Badanie jest realizowane przez Kantar Millward Brown na zlecenie SMB od 2009 roku jako moduł w badaniach Target Group Index (TGI) oraz NetTrack – obecnych od lat na rynku badań konsumenckich i mediowych. Badanie obejmuje pomiar kanałów komunikacyjnych marketingu zintegrowanego. Wśród kanałów marketingu bezpośredniego badaniem objęto m.in.: ulotki i telefony reklamowe, infolinie i telefoniczne biura obsługi, SMS-y reklamowe oraz e-maile reklamowe (np. newslettery).

Raport z badania jest jedyną tak kompleksową analizą wykorzystania kanałów marketingu zintegrowanego oraz ich postrzegania przez konsumentów - daje unikalną wiedzę i wskazówki dot. skutecznego wykorzystania różnych narzędzi dotarcia do konsumentów. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z danymi opracowanymi w raporcie, które zapewnią unikalny na rynku know-how dot. tego, jak prowadzone są działania marketingu zintegrowanego wobec konsumentów. Raport można pozyskać w biurze SMB. Członkowie stowarzyszenia otrzymują 50% rabat na zakup opracowania.

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo