Aktualności

2016-10-12
Marketerzy rozgryźli marketing na nowo podczas 8. Forum Marketingu Zintegrowanego

Konferencja Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odbyła się w dniach 6-7 października, w kinie Cinema City-Galeria Mokotów, pod hasłem Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo? Już po raz ósmy marketerzy przedstawili najlepsze kampanie marketingu 360° ostatnich miesięcy. W tym roku pojawiły się dwie nowości: prelekcje z coachami oraz koktajl party.

Forum po raz kolejny przyciągnęło wielu przedstawicieli polskiej branży marketingowej dzięki wysokiej zawartości merytorycznej. Konferencję rozpoczęła Przewodnicząca Rady Programowej - Magdalena Czaja (CEO San Markos) wraz z Marcinem Drzewieckim (Prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB).

Podczas pierwszego dnia 8. Forum Marketingu Zintegrowanego łącznie 17 prelegentów przedstawiło 12 case study kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowanych w ciągu ostatniego roku. Rada Programowa zadbała o różnorodność prezentowanych case’ów. Uczestnicy Forum mogli poznać „od kuchni” 2 projekty, które zdobyły nagrody Golden Arrow. Zaprezentowano case study m.in.: Vision Express, Loterii Paragonowej, H&M, O.B., Renault, Prudential, Poczta Polska. Na zakończenie pierwszego dnia konferencji, został zorganizowany popołudniowy koktajl, na którym uczestnicy mieli okazję do wymiany doświadczeń i rozbudowy kontaktów zawodowych, w mniej formalnej atmosferze.

 

Drugi dzień FMZ był poświęcony przyszłości. Czterech wyjątkowych prelegentów: Wojciech Herra, Katarzyna Pawlikowska, Robert Krool oraz Dariusz Dobrzyniecki, przedstawiło sposoby na radzenie sobie z wyzwaniami, przed którymi staną albo już stają marketerzy.

Uczestnikami Forum Marketingu Zintegrowanego byli przede wszystkim przedstawiciele średniego i wyższego szczebla zarządzania w działach marketingu -  osoby na co dzień mierzące się z wyzwaniami rynku i szukające inspiracji oraz wymiany doświadczeń z innymi praktykami.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – organizator konferencji to branżowe stowarzyszenie non-profit, którego misją jest między innymi szerzenie wiedzy, w tym najlepszych standardów działania, edukacja oraz rozwój rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego.

Więcej zdjęć dostępnych na: www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo