Aktualności

2019-10-09
Konferencja Real Continuous Improvement - Innovation in Customer Experience, 29 października 2019 r.

29 października 2019 roku w warszawskim hotelu Polonia (al. Jerozolimskie 45) SMB organizuje wyjątkowe, zamknięte spotkanie ekspertów poświęcone wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających procesy biznesowe w doskonaleniu jakości pracy jednostek odpowiedzialnych za zdalną obsługę i komunikację z klientami.

Speech Analytics, Biometria (Real Time Authentication), RPA (Robotic Process Automation) - to technologie, które szturmem zdobywają uznanie managerów poszukujących możliwości usprawnienia działań swoich organizacji - w szczególności zwiększenia ich efektywności i jakości. Dostępne rozwiązania są już skutecznie wykorzystywane na pierwszej linii kontaktu z klientami. Umożliwiają istotną poprawę wszystkich elementów działania zespołów, włącznie z jakością ich pracy. Po raz pierwszy w historii działania związane z monitoringiem i zarządzaniem jakością pracy contact center mogą być realizowane w 100% zgodnie z zasadą ciągłego doskonalenia (continuous improvement) - umożliwiając analizę, wnioskowanie i podejmowanie działań w oparciu o wszystkie przeprowadzone interakcje z klientami.

Spotkanie będzie miało formułę konferencyjną z elementem dyskusji i wymiany poglądów między uczestnikami - głównymi treściami prezentowanymi przez ekspertów będą przykłady projektów, w których nowoczesne technologie zostały z sukcesem wykorzystane do poprawy jakości pracy jednostek odpowiedzialnych za zdalną obsługę klientów firm.

Udział w konferencji jest bezpłatny, wymaga zatwierdzenia przez organizatora. Zainteresowane osoby zapraszamy do dołączenia do grupy dyskusyjnej na LinkedIn (link: https://www.linkedin.com/groups/13758159/) - tam znajduje się formularz rejestracyjny konferencji.

Współorganizatorem konferencji jest firma CC Soft, a partnerem merytorycznym NICE Systems.

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo