Aktualności

2017-07-20
Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard

Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard
– konferencji, na której nie może Cię zabraknąć
, jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją  z praktykami.

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.

Agenda konferencji zostanie podzielona na 4 główne obszary:  

·         Trendy i kierunki rozwoju e-commerce – wyniki badań, premiera raportu

·         Wyzwania i strategie – najciekawsze case studies z polskiego rynku  

·         Narzędzia i rozwiązania IT – co realnie pomaga firmom zwiększać konwersję

·         User Experience i zaangażowanie klienta – jak nawiązać relację na dłużej

W gronie prelegentów m.in.:

·         Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience, TVN Digital 

·         Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank 

·         Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce, Carrefour Polska 

·         Maciej Niepogodziński, Prezes, Fundacja Zero Barier 

·         Małgorzata Olszewska, Dyrektor Strategiczny / Wiceprezes Zarządu, Kazar Footwear 

·         Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska

·         Sascha Stockem, CEO, Webbiz        

·         Krzysztof Szarski, Head of Conversion, K2

·         Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu, Mitsubishi Polska

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji E-commerce Standard 2017

·         12 lat doświadczenia – podczas 12. edycji, jak do roku, spotykamy się w gronie praktyków  – dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm, by rozmawiać o strategiach, skutecznych narzędziach i najlepszych rozwiązaniach.

·         2 dni i bogata agenda wydarzenia – zaprezentujemy najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm.  Drugi dzień konferencji jest wzbogacony bezpłatnymi dla uczestników konferencji interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.

·         1 wyjątkowy wieczór – konferencji towarzyszy wieczorna impreza, podczas której, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy mogą pogłębić dyskusje, wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.

·         Ponad 100 stron wiedzypodczas wydarzenia odbywa się premiera Raportu E-commerce Standard, ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają wyniki oraz otrzymają drukowane wydanie raportu.

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl

Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu organizatorzy przygotowali rabat
10% od aktualnie obowiązującej ceny.

Kod rabatowy: SMB

Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard
– konferencji, na której nie może Cię zabraknąć
, jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją  z praktykami.

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.


Agenda konferencji zostanie podzielona na 4 główne obszary:

·         Trendy i kierunki rozwoju e-commerce – wyniki badań, premiera raportu

·         Wyzwania i strategie – najciekawsze case studies z polskiego rynku  

·         Narzędzia i rozwiązania IT – co realnie pomaga firmom zwiększać konwersję

·         User Experience i zaangażowanie klienta – jak nawiązać relację na dłużej

 

W gronie prelegentów m.in.:

·         Katarzyna Anosowicz, Head of Customer Experience, TVN Digital

·         Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank

·         Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce, Carrefour Polska

·         Maciej Niepogodziński, Prezes, Fundacja Zero Barier

·         Małgorzata Olszewska, Dyrektor Strategiczny / Wiceprezes Zarządu, Kazar Footwear

·         Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska

·         Sascha Stockem, CEO, Webbiz        

·         Krzysztof Szarski, Head of Conversion, K2

·         Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu, Mitsubishi Polska





Dlaczego warto wziąć udział w konferencji E-commerce Standard 2017

·         12 lat doświadczenia – podczas 12. edycji, jak do roku, spotykamy się w gronie praktyków  – dyrektorów i menedżerów e-commerce z dużych i średnich firm, by rozmawiać o strategiach, skutecznych narzędziach i najlepszych rozwiązaniach.

·         2 dni i bogata agenda wydarzenia – zaprezentujemy najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm.  Drugi dzień konferencji jest wzbogacony bezpłatnymi dla uczestników konferencji interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.

·         1 wyjątkowy wieczór – konferencji towarzyszy wieczorna impreza, podczas której, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy mogą pogłębić dyskusje, wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.

·         Ponad 100 stron wiedzypodczas wydarzenia odbywa się premiera Raportu E-commerce Standard, ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają wyniki oraz otrzymają drukowane wydanie raportu.

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl

Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu organizatorzy przygotowali rabat
10% od aktualnie obowiązującej ceny.
Kod rabatowy: SMB

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo