Aktualności

2007-04-05
Contact Centre Global Forum 25-27 kwietnia br.

W dniach 25-27 kwietnia br. przedstawiciele call center z całego świata spotkają się w Cannes na pierwszej edycji Contact Centre Global Forum.

Jest to pierwsza na świecie konferencja organizowana na taką skalę. Spodziewanych jest prawie 1000 przedstawicieli call centers wewnętrznych i na zlecenie, obsługujących rynki lokalne i międzynarodowe, reprezentujących branże publiczne i komercyjne.

Przez trzy dni managerowie z czterech kontynentów odpowiedzialni za obsługę klienta, dyrektorzy strategiczni, przedstawiciele rządów i władz lokalnych oraz dostawcy usług i technologii będą wymieniać się doświadczeniami na tematy, które branża uznaje za kluczowe:


·        zarządzanie zasobami ludzkimi - rekrutacja, szkolenia i motywacja pracowników
·        procesy obsługi klienta - budowanie lojalności klientów
·        znaczenie technologii w obsłudze klienta
·        rola call center w firmie - obsługa kontaktów czy wartość dodana dla klienta i profit center dla firmy?

Konferencja ma unikalny charakter. Po raz pierwszy spotkają się w jednym miejscu przedstawiciele trzydziestu narodowych organizacji reprezentujących branżę call center. Polskę reprezentuje Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, które skupia działy call center największych polskich firm oraz ok 70% rynku usług call center.

Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się przedstawiciele globalnych firm takich jak: Sony, Vodafone, Shell czy TNT Express oraz analitycy największych instytutów badawczych: Datamonitor, Gartner i IDC.
Unikalna formuła konferencji polega na tym, że uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w 4 niezależnych wydarzeniach:


1.   Konferencja
·        case studies największych firm posiadających najbardziej zaawansowaną obsługę klienta na świecie
·        przegląd sytuacji na rynkach EMEA, w Azji i obu Amerykach
·        analizy poszczególnych rynków przeprowadzone przez największe firmy badawcze


2. Business Exchange
·        program bezpośrednich spotkań (one 2 one) uczestników
·        Forum Partnerów - spotkania z delegatami 30 stowarzyszeń krajowych
·        Call Center Clinic - spotkania z doradcami i konsultantami rynku call center
·        spotkania z największymi dostawcami technologii i usług call center


3. Interactive workstream
Możliwość wzięcia udziału w warsztatach, panelach poświeconych zagadnieniom relacji call center - klient, globalnym standardom obsługi i przyszłości konsultantów telefonicznych w dobie automatyzacji usług


4. Global Future Summit
Dyskusja na temat najnowszych badań poświeconych opinii "decision makers"  a dotyczących przyszłości call centers: zmiany w oczekiwaniach klientów, wpływ automatyzacji usług na procesy call center, przyszłość offshoringu, kierunek zmian w globalnych standardach usług.

Osoby zainteresowane udziałem w Contact Centre Global Forum prosimy o kontakt z biurem Stowarzyszenia - smb@askontakt.pl

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie www.ccglobalforum.com

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo