Aktualności

2013-07-24
4Life Direct najlepszym contact center w Europie

Polski pośrednik ubezpieczeniowy po raz drugi na podium.

4Life Direct,  polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu. W 2012 roku 4Life Direct zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i  w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł.

Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 000 członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z ponad z firmami z całej Europy.  „Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni” – powiedział Francois Marais, Dyrektor Zarządzający 4Life Direct w Polsce.

4Life Direct został również wyróżniony za wysoki standard jakości, jaki zapewnił klientom w ubiegłym roku. „Wyróżnienie za Jakość Obsługi Klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć jakie mogliśmy zdobyć w tym roku.” – podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, Menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.

Przypomnijmy, że 4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Podczas ubiegłorocznego finału w Las Vegas firma konkurowała z wielkimi międzynarodowymi organizacjami takimi jak: DHL, Philips, Vodafone, FedEx, China Bank czy Volkswagen. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie.  „Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku” – zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct. Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas wrześniowego IX Kongresu Contact Center w Warszawie.

(za Everest Consulting)      

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo