Badania SMB

Badanie branży outsourcing cc jest realizowane cyklicznie od 2014 roku. Analiza branży to wyjątkowy projekt pogłębiający wiedzę o naszym rynku cc realizowany zgodnie z najwyższymi standardami. Celem badania jest pozyskanie i aktualizacja wiedzy o rynku firm świadczących usługi outsourcing cc w Polsce w sposób kompletny, tj. założone jest dotarcie do wszystkich dostawców tych usług. Badanie służy także promocji rzetelnych dostawców usług cc, którzy działają w naszym kraju. 

Na zakończenie każdej edycji badania opracowywane są wnioski i analizy na temat rynku. W tym roku (edyzja 2016) do dyspozycji zainteresowanych osób dostępne będą 3 produkty końcowe - raporty z badania:

  • raport ogólny - dostępny publicznie na stronie internetowej SMB, zawierający analizę podstawowych informacji na temat rynku;
  • raport szczegółowy - dostępny dla uczestników badania oraz zainteresowanych firm, zawierający poza danymi z raportu ogólnego również szczegółowe dane z każdego modułu badania;
  • raport benchmarkingowy – dostępny wyłącznie firmom, które wezmą udział w badaniu, zawierający analizę porównawczą wyników danej firmy biorącej udział w badaniu z wynikami całego rynku.

WEŹ UDZIAŁ EDYCJA 2016

Zapraszamy do pobrania raportu ogólnego poprzednich edycji (formularz zamówienia poniżej). 

Angielska wersja: w celu otrzymania angielskiej wersji raportu prosimy o kontakt mailowy: badania@smb.pl.


Baza danych, powstała w trakcie badania, która zawiera informacje o poszczególnych firmach – dostawcach usług call center jest dostępna nieodpłatnie dla członków SMB, a także odpłatnie dla firm, które nie należą do Stowarzyszenia. W tej sprawie prosimy o kontakt z biurem SMB: info@smb.pl lub 48 22 555 33 10.

Raporty SMB z badania branży outsourcing call contact center

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego („SMB”) z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8, lok. 10, 00-732 Warszawa, jako administratora danych w celu dostarczenia raportu. W związku z pobraniem raportu, SMB może kontaktować się z Państwem, aby na przykład uzyskać opinię na jego temat, zebrać uwagi lub sugestie na przyszłość. O ile wyrażą Państwo zgodę klikając w okienko poniżej formularza, SMB będzie mogło również kontaktować z Państwem dla celów marketingowych i reklamowych.
Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom, chyba że udzielą Państwo zgody lub gdy będzie to zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a zgoda w każdej chwili może zostać przez Państwa odwołana.
Jednocześnie zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Aby potwierdzić chęć otrzymywania najnowszych informacji z branży należy potwierdzić proces subskrypcji w treści maila, który zostanie wysłany na podany przez Państwa adres e-mail.

Raport z badania branży outsourcing cc - czerwiec 2014
Raport z badania branży outsourcing cc - lipiec-sierpień 2015
Newsletter SMB
Strona SMB
Informacja od znajomego, współpracownika
Inne (jakie?)

 


 

 

 

 

 

  

 

CENA ZA RAPORT: 1000 zł netto,  DLA CZŁONKÓW SMB 50% rabatu  

 

DRAFT RAPORTU: PBMZ w TGI pobierz plik - dół strony

 

BADANIE OBEJMUJE:

  • 25.000 respondentów rocznie, 2500 miesięcznie
  • 300 kategorii w tym ponad 3500 marek,
  • 7 kanałów: przesyłki adresowe i bezadresowe, SMS-y i telefony reklamowe, infolinie i BOK, programy lojalnościowe, e-miale reklamowe, zakupy internetowe vs. tradycyjne
  • wywiady terenowe: CAPI, PAPI, odbiór ankiety + wywiad CAPI do modułu młodzież (15-24lata)

Efektem pięcioletniej współpracy Millward Brown oraz SMB jest stały monitoring kanałów komunikacji Marketingu Zintegrowanego realizowany w ramach badania TGI.

TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.

 

 Dostępny raport za 2013 rok, więcej informacji w Biurze SMB

 

 Dostępny raport za 2012 rok, więcej informacji w Biurze SMB 

 

 Dostępny raport za 2011 rok, więcej informacji w Biurze SMB

 

 Pierwszy rok za nami! W badaniu PBMZ stale monitorowane jest dotarcie przekazów reklamowych adresowanych kanałami marketingu zintegrowanego do polskich konsumentów, odbiór komunikacji przekazywanej tą drogą jak i adekwatność wykorzystania danego kanału dla celów komunikacji wybranych kategorii produktów czy usług. Na potrzeby analiz wyliczono także wskaźniki medialne, odpowiadające charakterowi danego kanału komunikacji. Więcej>>>

 Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego Więcej >>>

 


 

 

Najnowszy Raport eHandel Polska 2012 jest pracą zbiorową autorów: dr Grzegorz Chodak (Politechnika Wrocławska), Piotr Jarosz (Dotcom River), Janusz Kunkowski (Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu), dr Michał Polasik (Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu), Paweł Tkaczyk (Midea), Piotr Wrzalik (Contium). Partnerem merytorycznym opracowania jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

 

   

   

 

 

 

 

 

 

 

 


   

 

RAPORT rynek e-commerce wg SMB

 

RAPORT rynek e-commerce wg SMB

     

 

WYNIKI BADANIA do pobrania - dół strony

 

* Raporty podsumowujące stan branży e-commerce w Polsce, przygotwała Grupa robocza e-commerce Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

 

Pliki do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo